روزانه نوشت هایم

بلاگفا آزاد شد...

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

بلاگفا درست شد

اما نمیدونم میخوام برم ازینجا یا نه

نظر شما چیه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
honey ووو

نظرات  (۶)

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۰ مهدی اصغری
منم مثل تو
کو؟ کجا؟
پاسخ:
دیگه اون پیغام مسخره و اصلاحی 5خردادش نمیاد  داره درست میشه خب
چند روز دیگه
اما من با خودم در جنگم که برم باز بلاگفا یا نه

اگه درست شه من حتمن برمیگردم. محیط اونجا رو بیشتر دوس دارم
پاسخ:
منم محیطش رو دوست داشتم اما بلاگ قبلیم رو نمیدونم دوست دارم یا نه چون شرایطم تغییر کرده
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۴ مامان باران
خدا کنه زودتر درست شه همه دوستا از حال هم باخبر بشیم
پاسخ:
ما همه جا میتونیم از حال هم باخبر باشیما اما بلاگفا خوب بود
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۸ مشاورالدوله
سلام هانی جونم !
هنوز بلاگفا درست نشده که 
ولی من که دوستد  ارم برگردم خونه قدیمیم
پاسخ:
سلام شماور جون عزیزم
بله درست نشده کامل اما همین که بازش میکنیم و صفحه اولش رو میبینیم قوت قلبه
من اما خیلی شک دارم که دوباره برم اونجا یا نه
حتی داشتم فکر میکردم چون محیط بلاگفا رو دوست دارم اگر درست شه یک بلاگ دیگه تو بلاگفا داشته باشم
دچار فرار از خود شدم انگاری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی