روزانه نوشت هایم

چقدر من اینجا رو دوست ندارم

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

دلم برای تمام لعنتی هایی که دیگه ندارم تنگ شده


اما مقاومم 


راهم رو ادامه میدم

اینجا مینویسم

شاید بلاگفا درست شد و برگشتم خونه

شایدم نه

شدم یه هانی نو

با یه وبلاگ نو

دوست های عزیزم دلم براتون تنگ شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۱
honey ووو

نظرات  (۳)

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۲ کارمند کوچولو
سلام آجی گل خودم
خونه ی نو مبااارک
کار خوبی کردی.
خوبی آجی جون؟
پاسخ:
مرسی عزیزم
شما چرا از آلمان مسج میذاری خانوم؟؟؟
بیام به رئیست بگم؟
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴ مامان باران

سلام خواهری خونه نو مبارک ..کاش زودتر درست شه دل منم برای دوستام تنگ شده

پاسخ:
سلام عزیزم 
انشالله درست میشه
سلامممممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ:
سلام بروی ماهت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی